Veelgestelde vragen

Korting op heel de bestelling? 
Als we een actie doen met korting op heel je bestelling, dan kunnen daar producten van uitgesloten zijn. Op boeken krijg je geen korting (hooguit gratis verzendkosten). Daarnaast kunnen bijvoorbeeld producten waarvan de opbrengst naar het goede doel gaat uitgesloten zijn. 

 

De kortingscode werkt niet. Wat nu?  
Soms krijgen we een mail dat de kortingscode niet werkt. Controleer of de actieperiode al niet verlopen is. Is dat niet het geval dan kan het zijn dat je een extra spatie hebt meegekopieerd of een typefout hebt gemaakt. Is dat niet het geval? Neem dan contact met ons op en wacht met bestellen. We lossen het dan voor je op. Heb je een bestelling gedaan zonder dat de kortingscode is verzilverd, dan is het helaas niet mogelijk om achteraf het kortingsbedrag terug te storten. Neem dus altijd contact met ons op als iets niet werkt. 

 

Hebben jullie een fysieke winkel? 
Nee, maar het is wel mogelijk om langs te komen. De koffie staat voor je klaar. De meeste van de producten liggen gewoon op kantoor (het kantoor waar trouwens ook Gers! magazine gemaakt wordt). Maar let op: we hebben geen pinmogelijkheid en nagenoeg geen wisselgeld. Dus wil je iets kopen, probeer het dan zo gepast mogelijk mee te nemen. 

Je bent van harte welkom. We zitten in de Schiecentrale op nummer 166. Elke werkdag van 09:15 - 17:00 uur kan je langskomen, maar even laten weten dat je komt, kan teleurstelling voorkomen.


Hoe kom ik bij jullie kantoor?
Ons kantoor zit op de Schiehavenkade 166 in Rotterdam. Wij zijn open van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00 uur. Je kunt het beste de ingang aan de Sint Jobsweg nemen. Deze is naast de grote trap van de studio's, aan de kant van de Albert Heijn en schuin tegenover café Verhip. Je kunt aanbellen door middel van de draaischijf aan de buitenzijde. Je kunt naar links draaien (zoeken op huisnummer = 166) of naar rechts draaien (= zoeken op naam. Wij zijn helemaal onderaan de lijst te vinden. Je kunt aanbellen bij het bedrijf 'carenza'). We zitten op de 6e verdieping. 

Heb je een vraag en het antwoord staat hier niet, stel die gerust via info@hetrotterdamswarenhuis.nl

 

Mijn bestelling is wel aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL?
Als je bestelling klaargemaakt is, melden we deze aan bij PostNL. Dat betekent dat het pakje klaar ligt om opgehaald te worden. Als het pakje aankomt bij PostNL dan wordt deze gescand en komt er een andere melding in de track & trace. Hier kan dus enkele uren tussen zitten. Pakjes die na 15:00 besteld worden, worden wel klaar gemaakt en aangemeld, maar worden pas de volgende dag opgehaald. Worden de pakketjes laat opgehaald, dan gaan de klaargemaakte pakketjes uiteraard gewoon mee en heb je het de volgende dag. 

Als na 2 dagen deze melding nog steeds op de website van PostNL staat, neem dan contact met ons op. Dan kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn.