Verzenden

Verzendkosten

Bestellingen met een totale waarde boven € 75,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen met een totale waarde tot € 75,- worden verzendkosten in rekening gebracht. De verzendkosten kunnen per product verschillen en bij een gecombineerde bestelling worden de hoogste verzendkosten in rekening gebracht.

Het is mogelijk – bijvoorbeeld in het geval van toegangskaartjes – dat er administratiekosten worden berekend. Afhankelijk van de aanbieder kan dit een eenmalig bedrag of een bedrag per kaartje zijn. 

Wanneer verzenden jullie? 

We proberen op werkdagen alle bestellingen dezelfde dag nog te verwerken. Wij zijn geen Coolblue (wel zo leuk, niet zo groot maar dat kan nooit lang meer duren). Bij drukte kan het dus wel eens een dag langer duren. Heeft iets nu echt haast, bel dan 010 302 15 55. Als we aangeven dat het dezelfde dag meegaat, dan doen we dat ook.  

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat nu? 

Dat gebeurt wel eens, zeker als het automatisch door je browser wordt aangevuld. Zolang de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen we het nog aanpassen. Bel ons zo snel mogelijk op 010 302 15 55.   

Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer (nog) niet?

Dat kan een aantal oorzaken hebben. Als je van ons een nummer hebt gekregen, dan is jouw pakket aangemeld bij de vervoerder. Dan kan het betekenen dat de vervoerder het pakketje nog niet opgehaald heeft of dat er een vertraging in het systeem zit. Kijk de volgende ochtend dan nog een keer of het werkt. 

Krijg ik bij elke bestelling een Track & Trace-nummer?

In 95% van de bestellingen wel omdat dit brievenbuspakketjes of normale pakketten zijn. Voor bestelling met verzendkosten van EUR 2,95 of lager ontvang je geen nummer van ons, die worden met de normale post verstuurd.