Ga je verhuizen? Of wil je toch stiekem van naam veranderen? Geen probleem. Ga naar je accountgegevens en vul de nieuwe informatie in.
Bekijk via je account de details van je bestelling. Hier kun je o.a. je factuur en track- en trace code terugvinden.
Ken gebeuren toch. We sturen je gewoon een nieuwe toe!
Ga naar wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te vragen.
Wil je je wachtwoord wijzigen? Dat ken! Ga naar je account instellingen om het aan te passen.
Als je je wachtwoord bent vergeten kun je hier een nieuwe aanvragen.
Kommie er niet uit? Neem ff contact met ons op.
Nieuwe klant? Dan kun je bestellen en tegelijkertijd je account aanmaken.
Wil je direct al een account aanmaken? Dat ken!
Klik hier om een account aan te maken.
De cadeaupakketten worden verstuurd in de Rotterdamdoos. Omdat de bezorgdiensten niet altijd even zachtzinnig omgaan met pakketten, verpakken we het extra goed. Dat betekent wel dat het iets minder feestelijk uitziet.
De doos wordt helemaal afgevuld, zodat er geen ruimte meer is dat producten kunnen verschuiven. Afhankelijk van de producten die erin zitten, kan de doos met papierwol of opvulchips afgevuld zijn. En we plakken de randen van de doos af.
Uiteraard is het ook mogelijk om je bestelling af te halen, dat is uiteindelijk de beste garantie. Want dan hoeven we er geen rekening mee te houden dat het pakket valt bijvoorbeeld. Dan kunnen we er het beste feestje van maken.
Bestel je meerdere pakketten?Â
Afhankelijk van het aantal stuks, verzenden we de pakketten via PostNL, leveren we ze zelf of versturen we ze in een rolcontainer of een pallet.
Je hebt een cadeaubon gehad en je wilt deze natuurlijk verzilveren. Dat kan.
Op of bij je cadeaubon is aangegeven hoe je deze kan verzilveren. Als de cadeaubon alleen in de winkel geldig is, dan ben je van harte welkom in de winkel. Is hij online te verzilveren, dan kan je in de webwinkel de producten uitzoeken die je wilt en in je winkelwagen vul je bij kortingscode / cadeaubon de code in. De waarde van je cadeaubon wordt dan in mindering gebracht op de prijs van de producten!
Op de winkelmandpagina kan je onder het overzicht van producten een kortingscode invullen. Als deze code niet werkt, kunnen er een aantal oorzaken zijn:
Is dit niet de reden, neem dan even contact met ons op. Dan kijken we wat er aan de hand is en ook al verloopt de actieperiode, je houdt recht op de korting. Bestellen mag natuurlijk ook, maar het is niet mogelijk om achteraf de korting te verrekenen.
Bestellingen met een totale waarde boven € 75,- worden gratis verzonden met uitzondering van producten die alleen afgehaald kunnen worden. Voor bestellingen met een totale waarde tot € 75,- worden verzendkosten in rekening gebracht. De verzendkosten kunnen per product verschillen en bij een gecombineerde bestelling worden de hoogste verzendkosten in rekening gebracht.
Het is mogelijk – bijvoorbeeld in het geval van toegangskaartjes – dat er administratiekosten worden berekend. Afhankelijk van de aanbieder kan dit een eenmalig bedrag of een bedrag per kaartje zijn.
Let op: Dit zijn verzendkosten voor bestellingen gedaan in de webwinkel. Sommige producten komen er niet voor in aanmerking zoals bijvoorbeeld (kerst)pakketten. Voor bestellingen buiten de webwinkel om gelden afwijkende tarieven.
We proberen op werkdagen alle bestellingen die voor 15:00 besteld zijn, dezelfde dag nog te verwerken. Wij zijn geen Coolblue (wel zo leuk, niet zo groot). Bij drukte kan het dus wel eens een dag langer duren. Heeft iets nu echt haast, bel dan 010 302 15 55. Als we aangeven dat het dezelfde dag meegaat, dan gebeurt dat ook.
Aai, dat kan gebeuren. Zeker als de gegevens automatisch door je browser wordt aangevuld. Maar alles kan nog goed komen, zolang de bestelling nog niet verstuurd is. Bel ons zo snel mogelijk op 010 302 15 55. Wij zijn op werkdagen van 9:00 tot 17:30 bereikbaar.
Dat kan een aantal oorzaken hebben. Als je van ons een nummer hebt gekregen, dan is jouw pakket aangemeld bij de vervoerder. Dan kan het betekenen dat de vervoerder het pakketje nog niet opgehaald heeft of dat er een vertraging in het systeem zit. Kijk de volgende ochtend dan nog een keer of het werkt.
Uiteraard… Tijdens het bestellen kun je kiezen voor “ander afleveradres“. Wil je het laten afleveren bij een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van die organisatie aan. Vermeld ook nog even duidelijk je eigen naam om ervoor te zorgen dat het pakketje goed aankomt. Dank je wel!
Jazekert!
Alle gegevens die je verstuurt naar de website van Het Rotterdams Warenhuis (bijv. naam & adresgegevens) gaan via een SSL verbinding. Op z’n Rotterdams, een veilige verbinding. En dat kan je zien aan het slotje voor onze domeinnaam in de url-balk.
Bij het afrekenen wordt je doorgestuurd naar Mollie (mollie.com). Zij handelen onze betalingen af. Ook zij hebben een beveiligde verbinding. Let dus altijd goed op het slotje in combinatie met de domeinnaam.
Mollie is – wat men noemt – een paymentprovider. Zij handelen de betalingen voor ons af. Op het moment dat je op betalen klikt in de webshop, wordt je doorgestuurd naar Mollie om de betaling daadwerkelijk te doen.
Direct nadat je betaald hebt, geven ze dat aan ons door en versturen we je pakketje.
Wij maken gebruik van Mollie voor het afhandelen van de betalingen. Op dit moment kan je via iDeal en creditcard (Visa, Mastercard, American Express) je bestelling afrekenen. Wil je meer weten over Mollie, klik dan hier.
Ja, alle prijzen worden incl. BTW getoond op de website. Als de prijzen excl. BTW zijn, dan wordt dat expliciet aangegeven. Uitzondering zijn zakelijke accounts die ingelogd zijn. Dan is het mogelijk dat de prijzen zonder BTW getoond worden.
Elk product controleren wij voordat we het versturen. Toch kan het voorkomen dat er iets misgaat. Controleer daarom direct na ontvangst of het product onbeschadigd is. Is dat niet het geval, meld het dan binnen 2 dagen na ontvangst via info@hetrotterdamswarenhuis.nl. Wil je waar mogelijk de oorzaak aangeven en wil je een foto meesturen? Wij lossen wij het zo snel mogelijk op. Dank je wel.
Bijna alle producten vallen onder het recht van retour. Maar in onderstaande gevallen kan het niet. Het betreft:
Je hebt een bedenktijd van 14 dagen. Die gaat in op de dag dat je de bestelling hebt ontvangen. Binnen die tijd moet je via e-mail aan ons melden dat je iets wilt terugsturen. Wij bevestigen de ontvangst van je mail en geven het adres door waar het naar teruggestuurd kan worden. Dan heb je nog 14 dagen om het terug te sturen. Vergeet niet om een kopie van de factuur mee te sturen, zodat we weten van wie het pakket afkomstig is. Het is ook mogelijk om het langs te brengen op Frits Ruysstraat 46 – 48 te Rotterdam of het product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat. Het geld wordt teruggestort naar de rekening waarmee is betaald.
Wil je je aankoop terugsturen? Geen probleem, we hoeven niet eens de reden te weten. Maar we horen hem wel graag om te kijken of we nog wat kunnen verbeteren.
Terugsturen is eenvoudig. Stuur een mail naar info@hetrotterdamswarenhuis.nl en vraag om een retourformulier. Vul dit retourformulier volledig in en stuur dit samen met het product of de producten mee. Zodra wij de producten hebben ontvangen, storten wij het geld terug.