Wat zoekkie?

Account & gegevens

Ga je verhuizen? Of wil je toch stiekem van naam veranderen? Geen probleem. Ga naar je accountgegevens en vul de nieuwe informatie in.

Bekijk via je account de details van je bestelling. Hier kun je o.a. je factuur en track- en trace code terugvinden.

Ken gebeuren toch. We sturen je gewoon een nieuwe toe!

Ga naar wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Wil je je wachtwoord wijzigen? Dat ken! Ga naar je account instellingen om het aan te passen.

Als je je wachtwoord bent vergeten kun je hier een nieuwe aanvragen.

Kommie er niet uit? Neem ff contact met ons op.

Nieuwe klant? Dan kun je bestellen en tegelijkertijd je account aanmaken.

Wil je direct al een account aanmaken? Dat ken!

Klik hier om een account aan te maken.

 

Bestellen & bezorgen

Bestellingen met een totale waarde boven € 75,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen met een totale waarde tot € 75,- worden verzendkosten in rekening gebracht. De verzendkosten kunnen per product verschillen en bij een gecombineerde bestelling worden de hoogste verzendkosten in rekening gebracht.

Het is mogelijk – bijvoorbeeld in het geval van toegangskaartjes – dat er administratiekosten worden berekend. Afhankelijk van de aanbieder kan dit een eenmalig bedrag of een bedrag per kaartje zijn.

We proberen op werkdagen alle bestellingen die voor 15:00 besteld zijn, dezelfde dag nog te verwerken. Wij zijn geen Coolblue (wel zo leuk, niet zo groot). Bij drukte kan het dus wel eens een dag langer duren. Heeft iets nu echt haast, bel dan 010 302 15 55. Als we aangeven dat het dezelfde dag meegaat, dan gebeurt dat ook.

Aai, dat kan gebeuren. Zeker als de gegevens automatisch door je browser wordt aangevuld. Maar alles kan nog goed komen, zolang de bestelling nog niet verstuurd is.  Bel ons zo snel mogelijk op 010 302 15 55. Wij zijn op werkdagen van 9:00 tot 17:30 bereikbaar.

Dat kan een aantal oorzaken hebben. Als je van ons een nummer hebt gekregen, dan is jouw pakket aangemeld bij de vervoerder. Dan kan het betekenen dat de vervoerder het pakketje nog niet opgehaald heeft of dat er een vertraging in het systeem zit. Kijk de volgende ochtend dan nog een keer of het werkt.

Uiteraard… Tijdens het bestellen kun je kiezen voor “ander afleveradres“. Wil je het laten afleveren bij een bedrijf, geef dan duidelijk de naam van die organisatie aan. Vermeld ook nog even duidelijk je eigen naam om ervoor te zorgen dat het pakketje goed aankomt. Dank je wel!

Afrekenen

Jazekert!

Alle gegevens die je verstuurt naar de website van Het Rotterdams Warenhuis (bijv. naam & adresgegevens) gaan via een SSL verbinding. Op z’n Rotterdams, een veilige verbinding. En dat kan je zien aan het slotje voor onze domeinnaam in de url-balk.

slotje voor beveiligde verbinding

Bij het afrekenen wordt je doorgestuurd naar Mollie (mollie.com). Zij handelen onze betalingen af. Ook zij hebben een beveiligde verbinding. Let dus altijd goed op het slotje in combinatie met de domeinnaam.

Mollie is – wat men noemt – een paymentprovider. Zij handelen de betalingen voor ons af. Op het moment dat je op betalen klikt in de webshop, wordt je doorgestuurd naar Mollie om de betaling daadwerkelijk te doen.

betaalscherm Mollie

 

 

Direct nadat je betaald hebt, geven ze dat aan ons door en versturen we je pakketje.

Wij maken gebruik van Mollie voor het afhandelen van de betalingen. Op dit moment kan je via iDeal en creditcard (Visa, Mastercard, American Express) je bestelling afrekenen. Wil je meer weten over Mollie, klik dan hier.

Ja, alle prijzen worden incl. BTW getoond op de website. Als de prijzen excl. BTW zijn, dan wordt dat expliciet aangegeven. Uitzondering zijn zakelijke accounts die ingelogd zijn. Dan is het mogelijk dat de prijzen zonder BTW getoond worden.

Terugsturen

Elk product controleren wij voordat we het versturen. Toch kan het voorkomen dat er iets misgaat. Controleer daarom direct na ontvangst of het product onbeschadigd is. Is dat niet het geval, meld het dan binnen 2 dagen na ontvangst via info@hetrotterdamswarenhuis.nl. Wil je waar mogelijk de oorzaak aangeven en wil je een foto meesturen? Wij lossen wij het zo snel mogelijk op. Dank je wel.

Bijna alle producten vallen onder het recht van retour. Maar in onderstaande gevallen kan het niet. Het betreft:

  1. Producten die we speciaal voor je besteld hebben (bijvoorbeeld voorverkoop);
  2. Producten met een zegel of seal die verbroken of verwijderd is;
  3. Bederfelijke producten;
  4. Producten die gebruikt, gedragen zijn of daarna niet meer te verkopen zijn;
  5. Tickets voor events.

 

Je hebt een bedenktijd van 14 dagen. Die gaat in op de dag dat je de bestelling hebt ontvangen. Binnen die tijd moet je via e-mail aan ons melden dat je iets wilt terugsturen. Wij bevestigen de ontvangst van je mail en geven het adres door waar het naar teruggestuurd kan worden. Dan heb je nog 14 dagen om het terug te sturen. Vergeet niet om een kopie van de factuur mee te sturen, zodat we weten van wie het pakket afkomstig is. Het is ook mogelijk om het langs te brengen op Schiehavenkade 166 te Rotterdam of het product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat. Er is geen geld aanwezig op kantoor en het geld wordt op je bankrekening teruggestort.

Wil je je aankoop terugsturen? Geen probleem, we hoeven niet eens de reden te weten.  Maar we horen hem wel graag om te kijken of we nog wat kunnen verbeteren.

Terugsturen is eenvoudig. Stuur een mail naar info@hetrotterdamswarenhuis.nl en vraag om een retourformulier. Vul dit retourformulier volledig in en stuur dit samen met het product of de producten mee. Zodra wij de producten hebben ontvangen, storten wij het geld terug.